نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2566
-
الف
+

اتفاقی که بازیگر سریال «خانه به دوش» را راهی شفاخانه کرد

«غلامحسین لطفی» که هفته گذشته برای عملیات پای خود در شفاخانه بستری شده بود، از آخرین وضعیت جسمانی خود خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «غلامحسین لطفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «خانه به دوش» شاهد بودند، هفته گذشته به منظور عملیات جراحی پای خود در شفاخانه بستری شد.

«غلامحسین لطفی» به تازگی در یک مصاحبه گفت: متاسفانه درد پا سالیان سال است که من را آزار می دهد و این بار مجبور به بستری شدن در شفاخانه شدم. 

وی دلیل مشکلات جسمانی خود را اینگونه توصیف کرد: چند سال است که مریض هستم، چندی پیش سر فلمبرداری از بلندی سقوط کردم و همان حادثه باعث شد چند سال درگیر جراحی و تکلیف پا و کمر باشم، البته وضعیت صحی ام کمی بهتر شده بود اما متاسفانه بار دیگر زمین خوردم، وضعیتم وخیم شده و کارم به عملیات جراحی دوباره کشید. 

لطفی در پیوند با همین موضوع افزود: بستری شدن من به دلیل تکلیف قلبی یا مغزی نبوده است، مشکلم هنوز درد پایم است، مشکلی که سالهاست مرا زمین گیر کرده است. 

وی درباره زمان ترخیص خود از شفاخانه خاطرنشان کرد: دو روز قبل از شفاخانه مرخص شدم، البته همچنان در خانه استراحت می کنم و مراحل تداوی را پشت سر می گذارم. 

«غلامحسین لطفی» زاده ۲۰ عقرب(آبان) ۱۳۲۸ خورشیدی در قزوین، دارای ماستری بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکترای افتخاری تیاتر است.

او علاوه بر بازیگری به نویسندگی و کارگردانی هم پرداخته‌است. آغاز فعالیت سینمایی وی در سال 1356 با فلم «صبح خاکستر» به کارگردانی «تقی مختار» بوده‌ است.

بیشتر بخوانید :

بهنوش بختیاری: هنرمندان قدیمی اوضاع خوبی ندارند ، تا زنده‌ایم به هنرمند احترام بگذاریم

دانلود سریال «خانه به دوش»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر